دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود فیلم تپلی و من با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم تپلی و من با کیفیت عالی

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم تپلی و من

دانلود فیلم تپلی و من

مشخصات فیلم

منتشر کننده :  یوز دی ال

نام فیلم : تپلی و من

 گروه فیلم: کمدی , کودک و نوجوان

محصول سال : 1397

محصول کشور : ایران

نویسنده : حسین قناعت

کارگردان : حسین قناعت

بازیگران : حسن معجونی، میتراحجار، یوسف تیموری، سیروس گرجستانی، نادر سلیمانی و رامین ناصر نصیر، سامیار محمدی، مرتضی زارع، عباس محبوب و حسین پوراسماعیل

خـلـاصــــه داسـتـان

زندگی رامین ، فیلم‌نامه‌نویس ۴۰ ساله‌ تنها و ناموفق با ورود پسری ۸ ساله به نام تپلی دگرگون می‌شود. چهره‌ تپلی اما برای مرد بیش از حد آشناست …شما می توانید این فیلم را با لینک مستقیم از یوز دی ال دانلود کنید.

 

دانلود فیلم تپلی و من

دانلود فیلم تپلی و من

دانلود فیلم تپلی و من

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی