دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

دانلود فیلم و سریال

  • ۰
  • ۰

دانلود سریال قورباغه با لینک مستقیم

سریال ایرانی قورباغه با کیفیت عالی

پخش بزودی از یوز دی ال…

دانلود سریال قورباغه

مشخصات سریال

منتشر کننده : یوز دی ال

نام سریال : قورباغه

گروه فیلم : اجتماعی

محصول سال : 1398

محصول کشور : ایران

کارگردان : هومن سیدی

بازیگران: نوید محمدزاده, صابر ابر, سحر دولتشاهی, فرشته حسینی, نوید پورفرج, هومن سیدی, یونا تدین

خـلـاصــــه داسـتـان

دنیا برای من جای کوچیکیه. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم….که می توانید از سایت یوز دی ال دانلود کنید.

 

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی